Jakiś czas temu zapowiadaliśmy, co dalej na horyzoncie Battlefield 4™, informując przy tym, że zamierzamy uzupełniać grę o nowe elementy. Nie podaliśmy wielu konkretów, ale teraz możemy już rzucić więcej światła na przyszłość Battlefield 4.
Nowe elementy będą powstawać w trochę inny sposób niż do tej pory — zamierzamy przede wszystkim słuchać Waszego głosu i uzupełniać grę na podstawie Waszych komentarzy. Spodziewajcie się nie tylko aktualizacji i modyfikacji, ale również zrzutów z większym ładunkiemBattlefield!
Stwórzcie z nami Mapę Społeczności
A teraz coś, czego jeszcze nie robiliśmy. Jesteśmy z tego powodu niezwykle podekscytowani.Chcemy w tym roku razem z Wami, społecznością graczy, stworzyć mapę Battlefield 4.Oznacza to, że we współpracy z naszym zespołem programistów będziecie mogli zaprojektować mapę do rozgrywki Battlefield 4 na podstawie swoich doświadczeń i wiedzy o tym, jak powinien wyglądać ciekawy poziom wieloosobowy. Mapa zostanie następnie przetestowana i doszlifowana z pomocą ŚTS (Środowiska Testowego dla Społeczności), dostępnego dla graczy Battlefield 4Premium.
[wpdevart_youtube]2X-1doI24AY[/wpdevart_youtube]
Przekazując nam swoje uwagi*, uczestnicy ŚTS przyczynią się do nadania mapie ostatecznego kształtu, a przy okazji poznają wiele zakulisowych szczegółów dotyczących procesu programowania mapy do rozgrywki wieloosobowej.
W ramach podziękowania dla społeczności graczy za nieprzerwaną aktywność w Battlefield 4 i liczne uwagi pomocne w ulepszaniu gry zamierzamy udostępnić Mapę Społeczności na wszystkich platformach.
Wypowiedzcie się o Mapie Społeczności na forum ŚTS Battlefield 4
Zimowa aktualizacja w marcu
W marcu udostępnimy nową aktualizację (tzw. zimową), zawierającą m.in. poprawki kodu sieciowego i zderzeń żołnierzy. Znajdą się w niej również modyfikacje Drużynowego Unicestwienia, bardzo dynamicznego trybu zorientowanego na pracę zespołową, który stanie się głównym trybem rywalizacji w Battlefield 4.
Krótki opis dla tych, którzy jeszcze nie mieli okazji go wypróbować: w Drużynowym Unicestwieniu dwa pięcioosobowe zespoły graczy walczą o przejęcie bomby, którą następnie muszą zniszczyć bazę przeciwnika. Kto zniszczy dwie z trzech baz wroga, wygrywa. Naszą ambicją było stworzenie czegoś szybkiego i wymagającego dla graczy, a jednocześnie atrakcyjnego wizualnie dla oglądających mecz.
Więcej szczegółów wkrótce
Niedługo opublikujemy kolejne informacje o Battlefield 4, w tym o Mapie Społeczności. Będzie się działo!
Thomas Andersson
dyrektor ds. kreatywnych, Battlefield 4 | DICE LA
* Szanuj prawa innych. W swoich komentarzach nie zamieszczaj treści (1) szkalujących, obscenicznych, wulgarnych lub nieprzyzwoitych; (2) poufnych lub należących do osób trzecich (3) naruszających prawa osób trzecich. Przekazując komentarz, udzielasz EA wszelkich licencji koniecznych do jego wykorzystania w jakikolwiek sposób. Zastosowanie mają Warunki świadczenia usług EA.
źródło : EA