Update CS:GO – 21.04.2016 – Nuke powraca
Łatka jest oznaczona numerem 1.35.3.1 i oprócz przywrócenia wspomnianej mapy do puli turniejowej przesuwa do rezerwy inną – Inferno. W środowisku e-sportowym zawrzało.
Oprócz wspomnianej zmiany w puli Valve wprowadza jeszcze jedną ciekawostkę. „Prime Matchmaking” polega na podpięciu swojego numeru telefonu do egzemplarza gry CS:GO, czyniąc go naszym podstawowym. Po podłączeniu odpowiedniej ilości graczy Valve uruchomi ten tryb i rozpoczną się właściwe testy. A wszystko najpewniej w celu ograniczenia ilości „smurfów” i cziterów na serwerze, na którym gramy.
Reszta poprawek jest raczej kosmetyczna, a wyglądają one następująco:
Interfejs:
- zmieniono statystyki w trybie obserwatora: procent Head Shotów i statystyki ekonomiczne zastąpiono liczbą oślepionych wrogów i obrażeniami użytecznymi
- dodano interfejs rejestracji do bety w głównym menu
Mapy:
- Tulip:
- naprawiono różne błędy
- Mirage:
- spray Vandalism
- Nuke został dodany do podstawowego mappoola
- Inferno zostało usunięte z podstawowego mappola
Operacja Wildfire:
- Jedną z misji CS:GO można teraz wykonać na Santorini zamiast na Nuke’u
SDK:
- kod narzędzia demoinfogo od teraz dostępny jest na GitHub
- poprawka demoinfogo w obrębie GitHub dla PlayerInfo
Serwery społeczności:
- domyślna wartość cvar sv_quota_stringcmdspersecond została zmieniona na 16