Poniżej przedstawiamy zasady gry.
ZASADY DLA HIDERSÓW (UCIEKINIERÓW)
Dozwolone:
Uciekać, chować się, spowalniać, unikać, wskrzeszać, leczyć, unieruchamiać.
Używać tylko defensywnych umiejętności i przedmiotów.
Można używać TP, dashy, invisibility, CC, pułapek (np. grzybki Teemo, klatki Morgany).
Ulepszać buty (np. z Ghostem).
Można kupować np.: Zhonya, Redemption, Warmog’s, Shurelya, Dead Man’s Plate, Turbo Chemtank, Banshee’s Veil, Mejai’s.
Zabronione:
Nie można zabijać seekerów.
Nie można autoatakować, chyba że to przypadkowy hit w obronie.
Nie można kupować itemów ofensywnych Infinity Edge
Nie można pushować wież ani inhibitora.
ZASADY DLA SEEKERSÓW (ŁOWCÓW)
Dozwolone:
Cel: zabić wszystkich hiderów jak najwięcej razy.
Można używać pełnego combo i dowolnych ofensywnych itemów.
Zaleca się postacie z burstem lub gapcloserami (np. Rengar, Evelynn, Ekko).
Zabronione:
Nie można kampić przy bazie hiderów (np. czekać przy fontannie).
Nie wolno łamać ustalonego czasu czekania na start (grace period).
CZAS GRY I CEL
Gra trwa 20 minut (lub do osiągnięcia X zabójstw, np. 50).
Seekersi czekają przez pierwsze 2–3 minuty na start (żeby hiderzy się schowali).
Hiderzy wygrywają, jeśli przetrwają przez cały czas lub zdobędą np. 6 zabójstw łącznie (opcjonalnie).
Seekersi wygrywają, jeśli osiągną ustalony próg zabójstw.
DODATKOWE ZASADY
Grzybki Teemo, pułapki Jhina, klatki Morgany, beczki Gragasa, itp. – DOZWOLONE, o ile nie służą do zabijania.
Invis (np. Twitch, Evelynn, Akali) – dozwolone.
Summoner Spelle: Hiderzy najczęściej biorą Ghost + Heal/Flash, Seekersi Ignite + Flash.
PRZYKŁADOWE POSTACIE
Dobry wybór dla Hiderów: Teemo, Janna, Lulu, Yuumi, Zilean, Morgana, Rakan, Bard, Nunu, Singed, Kayn (shadow), Akali
Dobry wybór dla Seekerów: Rengar, Evelynn, Kha’Zix, Ekko, Fizz, Diana, Master Yi, Talon